Astrid en Teus

Foto’s:
Video’s:

Over ons

We hebben elkaar in de Ecrins in Frankrijk omtmoet. Op een bergwandelvakantie. Daarna 1x in Nederland afgesproken op de Uitmarkt in Amsterdam. En vanaf toen was het duidelijk: onze passie voor reizen, kunst, cultuur, sport en natuur maakt dat we nu al ruim 5 jaar samen, met liefde, deze hele mooie wereld verkennen.

Over onze reis

Dit jaar nog even ‘oefenen’ met een wintersport in Oostenrijk en wat tripjes met onze camper, maar  daarna toch echt onze  grote reis door Zuid Amerika!

Bezochte landen

Wij hebben 42 landen (17%) bezocht:

Andorra, Argentinië, België, Bulgarije, Canada, Chili, Cuba, Denemarken, Duitsland, Egypte, Faeröer, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongkong, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Luxemburg, Marokko, Mexico, Monaco, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Portugal, Servië, Spanje, Spitsbergen en Jan Mayen, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.