Drie laatste mooie vakantiedagen

16 februari 2019

Zo! De vakantie zit er bijna weer op. Het was heerlijk. Afgelopen 3 dagen zijn we weer verwend met stralend zonnig weer😎.

Donderdag zijn we eerst met de camper naar Partenen gereden. En heel gek, maar ff rijden met ons bakkie voelt lekker. Op pad zijn is toch t leukst. Enfin, met de Vermuntbahn (gondel) naar boven en daar in een busje gestapt. En dan ben je blij dat je geen claustrofobie hebt, want dat busje rijdt door twee kilometerslange tunnels. Zo smal uitgehakt uit de berg, 1 baans en voor je gevoel kunnen de deuren niet eens open! We werden afgezet bij de Silvrettastausee op de Bielerhohe, op ruim 2000m hoogte. Sprookjesachtig mooi is het daar. We hebben de sneeuwschoenen goed kunnen gebruiken en een prachtige tocht gemaakt.

De laatste 2 dagen weer heerlijk geskied. Gisteren in het mooie zijdal Gargellen, waar helaas vanwege lawinegevaar een deel van het skigebied was ‘gespert’. Vanochtend alvast een stukje naar huis gereden en bij Bludenz afgeslagen naar het Brandnertal. Net als 2 jaar geleden hebben we daar weer een heerlijke laatste dag doorgebracht. En nu konden we wel van de Burserberg, met ons favoriete eettentje Rufana Alp - een familiebedrijf in een prachtige hut met een super kok-, bovenlangs terug skiën naar Brand.

Het zit er voor nu weer op. Bis bald!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cees:
    17 februari 2019
    Ik wens jullie een mooie afsluiting van deze superwintervakantie en alvast een goede en veilige thuisreis.
    C.
  2. Aart:
    28 februari 2019
    Hee Astrid,

Ziet er goed uit die website en natuurlijk ook die vakantieplaatjes in zon!

Groet, Aart
  3. Brigitte:
    28 februari 2019
    Leuk as zo'n blog. Alvast oefenen voor de grote trip.....